اجرای طرح نگهداشت و ساماندهی شبکه معابر غربی تهران

فروردین ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۹ از اجرای طرح نگهداشت، بهبود و ساماندهی محیط شهری شبکه معابر سطح منطقه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین سلطانی با اعلام این خبر گفت:‌ براساس طرح جهادی و ضربتی در خصوص بهبود وضعیت محیط شهری، عملیات رفت و روب، لایروبی و نظافت سطح محدوده در دستور کار نواحی ۲ گانه منطقه قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: در این راستا در سطح نواحی و به همت عوامل خدمات شهری،‌ اقدامات مناسبی از اوایل همین ماه آغاز و در سطح محلات منطقه اجرایی شد.
سلطانی افزود:‌ در این طرح با استفاده از کلیه تجهیزات و ادوات و ماشین آلات، لایروبی انهار، پاکسازی برچسبها، آرایش گیاهان و درختان،‌ شستشوی جداره‌های شهری، رنگ آمیزی المان‌های شهری، حذف زوائد و عناصر شهری لکه گیری آسفالت تعویض تابلوهای راهنمایی مستعمل و … اجرا شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
شهردار منطقه۹ ادامه داد: بر همین اساس و تا این بخش از طرح جهادی در سطح ناحیه ۲ به میزان ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر طول انجام شده است و در مجموع بیش از ۵۵۰ هزار متر مربع از سطوح محدوده نظافت و پاکسازی شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات طبق برنامه زمان بندی شده در حال اجرا است و با زحمات دست اندر کاران و مشارکت شهروندان این بخش از پایتخت با جلوه‌ای زیبا به استقبال ماه ضیافت الهی رفته و این طرح همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.