اجرای فاز اول طرح سالمسازی دریا

۱۹خردادماه،

فرمانده یگان ویژه استان مازندران گفت: همزمان با آغاز سفرهای تابستانی به شهرهای شمالی کشور، فاز اول ماموریت سالمسازی دریا اجرا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همزمان با آغاز فاز اول تعطیلات تابستانی، ماموریت سالم سازی در سطح سواحل استان مازندران توسط مسئولین و دست اندرکاران استانی به مرحله اجرا گذاشته شد.
 
سرهنگ اشرفی فرمانده یگان ویژه استان مازندران اظهار داشت: امسال نیز همانند دو سال قبل مجموعه یگان های ویژه ناجا مسئولیت خطیر حفظ و حراست شهروندان و مسافران عزیز سفرهای تابستانی به استان های شمالی کشور را عهده دار می باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: فاز اول این ماموریت، همزمان با اوج سفرهای تابستانی در ایام تعطیلات ۱۴ تا ۱۷ خرداد ماه سال جاری با حضور کارکنان یگان ویژه مازندران اجرایی شد که بحمدالله نیز شاهد نتایج بی نظیری نسبت به تلفات سال های قبل بودیم.
 
فرمانده یگان ویژه مازندران اذعان داشت: کارکنان یگان ویژه استان مازندران در ماموریت ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی سالمسازی دریا، با حضور در ۱۳نقطه از استان مازندران که شامل شهر های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر، نور، محمود آباد، فریدون کنار، بابلسر، جویبار و ساری است؛ اکیپ های گشتی، پیاده و خودرویی در محل های مربوطه جهت امنیت حال مسافرین در تعطیلات اخیر به انجام وظیفه پرداختند.
 
اشرفی ادامه داد: در همین راستا در تعطیلات هفته قبل دو هزار و ۳۰۵ زن و مرد به سبب پوشش نا مناسب و نا متعارف مورد توجیه و ارشاد قرار گرفتند، همچنین با حضور بموقع کارکنان یگان ویژه، از دو هزار و ۸۰۰ مورد شنا کردن هموطنان در مناطق ممنوعه و خطرناک نیز جلوگیری بعمل آمد.
 
وی افزود: ممانعت از یک هزار و ۲۸۷ مورد برپا نمودن چادر در منطقه های ممنوعه ساحلی، جلوگیری از ورود هزار و ۷۲ خودرو و موتورسیکلت به این مناطق و تذکر به۳۴۰ نفر در خصوص عدم رعایت حقوق شهروندان و ایجاد آلودگی صوتی از دیگر فعالیت های یگان ویژه مازندران در مرحله اول این ماموریت بوده است.
 
فرمانده یگان ویژه استان مازندران از کلیه همشهریان، هموطنان و مسافران خواست با رعایت قوانین، با کارکنان یگان ویژه در سواحل دریای مازندران همکاری کنند؛ پلیس همواره خدمتگزار جامعه بوده است و در کنار مردم شریف جهت رفاه حال آنان به انجام خدمات خواهد پرداخت./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.