اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ‌تامین‌کننده اهداف ترسیم شده خود نیست

۲۹م دیماه ،

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: در شرایط فعلی که‌ دچار تحریم‌ و رکود اقتصادی هستیم‌، فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تامین‌کنننده اهداف ترسیم شده خود ‌نیست.

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه  خبرنگاران، با اشاره‌ به‌ اجرای فاز دوم‌ هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت:  بررسی‌ کارشناسانه اجرای بخش دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها، بیانگر آن است که این طرح با توجه به شرایط فعلی که دچار تحریم و رکود اقتصادی هستیم، تامین‌کنننده اهداف ترسیم شده خود  نیست. 

 وی با اشاره به نظر نمایندگان مجلس مبنی بر تخطی دولتدر تامین نیاز بخش تولید، بیان کرد: برای رفع نواقص طرح هدفمندی یارانه‌ها باید تمهیداتی اندیشیده شود‌ تا اجرای  این طرح که برای  تسهیل و تعادل‌ شرایط اقتصادی جامعه صورت گرفته، سبب زوال اقتصادی کشور  نشود.

 شاکری‌ با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در مجلس‌ عنوان کرد‌: برگزاری ‌جلسه دولت و مجلس در فضایی‌ صمیمی  که سبب تعامل   شود، مثبت است اما مباحث مربوط به اقتصاد کل کشور‌ باید در جلسات  کارشناسی بررسی و به نتیجه برسد.

 وی با بیان اینکه بالا رفتن نقدینگی در جامعه سبب رکود اقتصادی می‌شود، گفت: توزیع پول در دراز‌مدت به نفع مردم نیست چون سطح تورم را در جامعه بالا می‌برد اما با این وجود دولت بر افزایش نقدینی در جامعه تاکید دارد.

 عضو جمعیت ایثارگران با اشاره به گفتگوی یک  طرفه ریئس جمهور در مجلس خاطرنشان کرد: آقای احمدی‌نژاد باید با توجه به تمایل نمایندگان مجلس، شرایطی را برای گفتگو دو طرفه مهیا می‌کرد لذا با این شرایط‌، جلسه حضور رئیس‌جمهور با نمایندگان مجلس ‌کاربرد چندانی نداشت‌.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.