اجرای ˝گرفتار شدن باز در لانه جغدان˝ محبوبه بیات در کارگاه نمایش

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝گرفتار شدن باز در لانه جغدان˝ با کارگردانی و بازیگری محبوبه بیات در حالی آغاز شد که رییس مجموعه تئاتر شهر حضور هنرمندان پیشسکوت هنرهای نمایشی در عرصه کارگردانی تئاتر را نقطه عطفی در فعالیت‌های این مجموعه توصیف کرد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ اتابک نادری در اولین شب اجرای این اثر نمایشی خطاب به تماشاگران گفت: در مورد مقام هنری خانم محبوبه بیات که بدون تردید یکی از چهره‌های ارزشمند بازیگری تئاتر و سینما می باشند نمی‌توانم سخنی بگویم چرا که وی دارای ویژگی‌ها و ارزش‌های فراوانی است که در این چند دقیقه نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.

رییس مجموعه تئاتر شهر ادامه داد: بدون شک تاثیراتی که همنسلان خانم بیات در زمینه اشاعه تئاتر ملی براساس غنای اندیشه فرهنگی داشته‌اند بر هیچ کس پوشیده نیست این در حالی است که هویت مکان‌هایی چون تئاتر شهر با اشخاصی چون خانم بیات است که برای مخاطبان ارزشمند تئاتر شناخته می گردد از این جهت مایه مبالات ماست که در این روزها میزبان هنرنمایی هنرمندی هستیم که به نوعی به فضای مجموعه تئاتر شهر هویتی دوچندان داده است.

نادری خاطر نشان کرد: امیدوارم حضور پیشکسوتان عرصه نمایش صحنه‌های تئاتر حضوری مداوم و مستمر باشد و ما به عنوان خدمتگزار این عزیزان بتوانیم در حد توان و بضاعت شرایط خوب و آرامی را برای اجرای آثار نمایشی فراهم کنیم.

گفتنی است، نمایش “گرفتار شدن باز در لانه جغدان” به کارگردانی و بازیگری محبوبه بیات هر روز ساعت ۱۸:۱۵ در کارگاه نمایش به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.