اجرای آزمایشی بازی‌های اندروید در ویندوز امکان پذیر شد

اجرا بازی‌های اندروید روی ویندوز به صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفت.

اجرای آزمایشی بازی‌های اندروید در ویندوز امکان پذیر شد

به گزارش ممتاز نیوز، گوگل نسخه بتای محدود «گوگل پلی گیمز» (Google Play Games) برای ویندوز را در هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان در دسترس قرار داد تا کاربران ویندوز بتوانند به صورت مستقیم به بازی‌های گوگل پلی دسترسی داشته باشند.

غول فناوری همچنین وعده داده که «تجربه گیم پلی یکپارچه‌ای را بین گوشی، تبلت، کروم بوک و رایانه‌های ویندوزی» ارائه خواهد کرد، به این معنا که کاربران به ‌راحتی می‌توانند بازی‌های خود را در دستگاه‌های مختلفی ادامه دهید که البته در این دستگاه‌ها باید با یک حساب مشترک وارد شوند.

 آزمایش کنندگان پس از دسترسی به نسخه بتا، می‌توانند بازی‌های موبایل محبوبی مانند Mobile Legends: Bang Bang و Three Kingdoms Tactic را در پلتفرم ویندوز اجرا کنند که هم اکنون صدها میلیون کاربر جهانی ماهانه دارند. به گفته گوگل، آزمایش کنندگان در مجموع به بیش از ۲۵ بازی دسترسی خواهند داشت.

هنوز مشخص نیست قابلیت جدید گوگل تا چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت یا نسخه آزمایشی آن چه زمانی در دسترس کاربران سایر کشورهای جهان قرار بگیرد. با این وجود می‌توان انتظار داشت تا جزئیات بیشتری در آینده منتشر شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.