اجرای «جام چهاردهم» با توپ پر فردوسی پور

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: برنامه جام چهاردهم در شب برگزاری فینال مسابقات با اجرای رضا جاودانی و گزارش عادل فردوسی پور جالب و دیدنی از آب درآمد. فردوسی پور با توپ پر آمده بود و تقریبا هیچ کس را از طعنه ها و کنایه هایش بی نصیب نگذاشت.

هر چند جاودانی هم پوست انداخته بود و بیشتر از همیشه طنازی کرد و البته در جایی گفت: «با این حرفایی که می زنیم شاید تا چند دقیقه دیگه تعطیل مون کنن».

فردوسی پور: بازیکنان هر دو تیم امسال بازی های فشرده ای را پشت سر گذاشتند و حتی جام حذفی هر دو کشور هم برگزار شد. (کنایه به احتمال برگزار نشدن جام حذفی در سال جاری)

فردوسی پور: فرق تبانی در ایتالیا با تبانی در ایران این است که ایتالیایی ها، تیم متخلف یعنی یوونتوس را به سری B می فرستند اما ما تیم متخلف را به مسابقات آسیایی می فرستیم. (در اعتراض به حضور تیم گیتی پسند در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا).

فردوسی پور: مسابقات یورو ۲۰۱۲ هم تمام شد اما هنوز مربی تیم پرسپولیس مشخص نشده است. (طعنه به مدیران پرسپولیس به خاطر تاخیر فراوان در انتخاب سرمربی تیمشان)

فردوسی پور: الان مهاجمان میلیاردی ما نگران هستند که مربیانشان بخواهند از دل بوسکه تقلید کنند و تیمشان را بدون مهاجم به زمین بفرستند. (در اعتراض به قیمت بالای بازیکنان به ویژه مهاجمان در ایران)

فردوسی پور: به نظر می رسد مهاجمان خیلی علاقه دارند اسم دخترشان را «نورا» بگذارند. (نام دختر فرناندو تورس نورا بود و نام دختر علی دایی هم نوراست.)

جاودانی: مثل اینکه همسران این فوتبالیست ها کار داشتند و بچه های شان را به شوهران فوتبالیست شان سپرده اند تا آنها هم بچه ها را با خودشان به استادیوم ببرند. فردوسی پور: نه! من می دانم که همسرانشان هم در استادیوم حاضر هستند.

جاودانی: چرا ایتالیا همان ۲-۵-۳ بازی نکرد تا این جوری نبازد؟ فردوسی پور: والله من تخصصی در این باره ندارم و آقای علیفر بهتر می توانند در این زمینه پاسخ بدهند!

جاودانی: دست مدیران سینما هم درد نکند. بالاخره امسال تماشاگران حاضر در ورزشگاه را هم دیدیم!


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.