اجرای جشنواره عید تا عید بانک صادرات ایران

۱۶ام بهمن ،

بینا- بانک صادرت ایران با هدف جلب رضایت و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان جشنواره عید تا عید را برای پذیرندگان فعال در امر فروش کالا و خدمات از طریق پایانه های فروش این بانک را روانه بازار ساخت .
به گزارش بینا، این بانک در پاسخ به اعتماد و همدلی مشتریان جشنواره عید تا عید (از میلاد پیامبر اکرم(ص) تا میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)) را به منظور اعطای تسهیلات ویژه و جوایز ارزنده به قید قرعه به پذیرندگان فعال در امر فروش کالا و خدمات از طریق پایانه های فروش را از تاریخ ۱۰ بهمن ماه تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اجرا درآورده است.
بر اساس این طرح پذیرندگان بر مبنای شاخص های مربوطه به معدل ماهانه مانده حساب حاصل از فروش کالا و خدمات با پایانه فروش بانک صادرات ارزیابی شده و با توجه به امتیاز به دست آمده در یکی از ۹ دامنه امتیازی رتبه بندی و بر حسب آن از تسهیلات و جوایز ویژه بهره مند خواهند شد.
بانک صادرات ایران با هدف قدردانی از همراهی و وفاداری مشتریان طی این طرح به پذیرندگان تا سقف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اعطا خواهد نمود و متقاضیان لازم است جهت استفاده از تسهیلات اعطای حداقل ۳۰ امتیاز لازم کسب نمایند در ضمن پذیرندگانی که امتیاز مطلوب را کسب نمایند می توانند حداکثر ۵ نفر را جهت دریافت تسهیلات در قالب طرح مبین شامل :‌خرید کالا، خرید خودرو و جعاله تعمیرات مسکن به بانک معرفی نمایند.
گفتنی است مشتریان و پذیرندگان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.