اجرای در تئاتر شهر˝پسران آفتاب˝ادامه دارد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

اجرای نمایش پسران آفتاب به کارگردانی سیامک صفری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر ادامه دارد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، نمایش پسران آفتاب اجرای این اثر نمایشی که از روز یکشنبه ۱۶ تیر آغاز شده تا روز جمعه ۱۵ مرداد از ساعت ۲۱ در سالن اصلی تئاتر شهر ادامه خواهد یافت.

نمایشنامه پسران آفتاب متنی از نیل سایمون، نویسنده مشهور آمریکایی است که توسط آهو خردمند ترجمه شده است. این اثر داستان دو بازیگر بازنشسسته کمدی را در بر می گیرد که پس از سال ها جدایی و قهر به بهانه حضور در یک نمایش تلویزیونی مقابل هم به ایفای نقش می پردازند.

سیامک صفری، فرزین صابونی، جواد عزتی، بهراه رهنما، جواد پولادی، صبا گرگین پور گروه بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند. آتوسا قلمفرسایی طراحی صحنه و لباس، منوچهر شجاع طراحی صحنه، ماریا حاجیها طراحی گریم و محمد رضا تازهی انتخاب موسیقی و ساخت افکت را برعهده داشته اند.

نورالدین حیدری ماهر نیز به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید با پروژه همکاری می کند. بعضی دیگر از عوامل و دست اندرکاران این اثر نمایشی عبارتند از:منشی صحنه: محمد گودرزیانی، مدیرصحنه: جواد پولادی، یوسف رستمی، نیما صفری، طراح پوستر و بروشور: امیر اسمی، طراح نور:شاهین رحمانعلی،عکاس: آوا کیایی، تبلیغات و امور رسانه ای: ایلیا شمس، عسل عباسیان، روابط عمومی: رکسانا قهقرایی

علاقه مندان به تماشای این اثر نمایشی می توانند با شماره تلفن ۰۹۳۶۱۰۱۰۳۷۸ تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی گیشفه تئاتر شهر به نشانی gishetheater.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.