اجرای ده ها طرح ویژه زیست محیطی در اراضی ۱۰۰۰ هکتاری تلو

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرداری منطقه ۴ تهران از مناسب سازی و ایجاد تسهیلات ویژه رفاهی در اراضی ۱۰۰۰ هکتاری تلو خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ده ها طرح ویژه عمرانی، ترافیکی،‌فرهنگی و اجتماعی و محیط زیستی در این اراضی اجرا شده است.

حسن کریمیان درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور ایجاد بستر لازم برای استفاده بهینه شهروندان از فضاهای تفریحی و کاهش سفرهای داخل شهری شهروندان منطقه ۴، ضمن توسعه درختکاری اراضی تلو، امکانات  رفاهی این مجموعه تفریحی تامین شد.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: با توجه به خاکی بودن معابر این اراضی بکر، ضمن تعریض و ایمن سازی مسیر ها و دسترسی های اصلی و فرعی، به طول ۷ کیلومتر، بیش از ۶ کیلومتر از معابر اصلی آن در فاز یک آسفالت شد.

کریمیان تصریح کرد: در حوضه خدمات شهری با نصب سیستم سولار و ۶۰۰ پایه در حاشیه معابر اصلی،‌۲ برج نوری، ایجاد نقاط مکث و تفکیک معابر اصلی از فرعی ایمنی این اراضی ارتقاء قابل توجهی یافته است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و ورزشی در اراضی ۱۰۰۰ هکتاری تلو اضافه کرد: استقرار لوازم و  تجهیزات ورزشی و تفریحی، احداث زمین والیبال ساحلی و زمین بدمینتون، نصب میزهای پینگ پنگ، فوتبال دستی و شطرنج از دیگر اقداماتی است که در این اراضی گردشگری ایجاد شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.