اجرای دوره تک پودمان تخصصی ” مدیریت شهری محله‌ محور” در منطقه ۱۳

۲۹فروردین۱۳،

مدیر اداره آموزش و مشارکت های شهروندی منطقه ۱۳ گفت: جلسات دوره آموزشی” مدیریت شهری محله‌ محور” که از اسفند ماه سال قبل آغاز شده تا اواسط اردیبهشت ماه سال تازه ادامه می یابد.

مهدی قاسمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود : این دوره تخصصی با حضور   ۵۰ نفر از شورایاران،  روسای هیئت امنا و مدیران محله همچنین کارشناسان خانه‌های علم و زندگی سرای محلات  روز های یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰  در مرکز سوله بحران منطقه ۱۳ تشکیل می گردد.
وی با اشاره به اجرای  طرح مدیریت محله و   لزوم مشارکت‌ شهروندان در امور شهر  تصریح کرد : در طول برگزاری این دوره آموزشی ، استاد متخصص مباحث مهم و ارزشمندی را  پیرامون  مدیریت و برنامه‌ریزی امور اجتماعی و فرهنگی، مدیریت مشارکتی، نحوه اداره مراکز اجتماعی و فرهنگی محله، برنامه و بودجه محله، اقتصاد و فرهنگ در محله همچنین مدیریت و ساختار شهری  مطرح می کند.
مهدی قاسمی اظهار داشت : طی این ترم آموزشی شرکت کنندگان در این جلسه علاوه بر بهره مندی از مطالب مطروحه توسط استاد  از جزوه آموزشی که توسط اداره آموزش و مشارکت های شهروندی منطقه ۱۳ تهیه و بین داوطلبین توزیع شده استفاده می کنند.
مدیر اداره آموزش و مشارکت های شهروندی منطقه ۱۳  خاطر نشان کرد : تک پودمان تخصصی ” مدیریت شهری محله محور ”  به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ و با مشارکت و همکاری ستاد مدیریت محله و همچنین سرای محلات در حال برگزاری است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ربابه پوراسدی:

    سلام وقت بخیر . من.دو ترم این رشته تک پپودمان را در منطقه ۱۹گذروندم . اگر ادامه ترم ها تدریس شود خیلی هم خوب و مفید خواهد بود…ممنون

  2. ربابه پوراسدی:

    سلام وقت بخیر . من.دو ترم این رشته تک پپودمان را در منطقه ۱۹گذروندم و الان مدت ۶ماه است که دنبال تشکیل ادامه ترم های دانشگاهی این رشته هستم . سوال دارم که در کدام مرکز می تونم ادامه تحصیل بدم …ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.