اجرای ساز و آواز محلی دزفولی با صدای وحید تاج!

۱۹م اسفند ،

_JFN8327موسیقی ایرانیان – سمیه ملک: شامگاه ۱۹ اسفند ماه ، کنسرت گروه «سپید و سیاه» با همکاری موسسه آوای ماندگار پرشین و حمایت موسسه نیکوکاری مهر آفرین در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این برنامه که با حضور علاقه مندان موسیقی  برگزار شد، وحید تاج خواننده جوان موسیقی اصیل ایرانی به عنوان خواننده گروه سپید و سیاه را همراهی می‌کرد.

در بخش اول این کنسرت به دستگاه دشتی اختصاص داشت که ۶ قطعه با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، پرویز حبیب آبادی، محمدرضا شفیعی کدکنی، قیصر امین‌پور و حسین منزوی به اجرا در آمد و در بخش دوم هم در دستگاه همایون شاهد اجرای ۷ قطعه موسیقی با اشعاری از حافظ، محمدرضا شفیعی کدکنی و هوشنگ ابتهاج بودیم.

در کنسرت گروه «سپید و سیاه» آثاری با آهنگسازی سورنا صفاتی، کورش دانایی، فرشاد صارمی و مریم رضایی نژادیان به اجرا در آمد.

همچنین اجرای ساز و آواز محلی دزفولی هم جزو قطعاتی بود که با استقبال خوبی از سوی مخاطبین رو به رو شد.

گروه موسیقی سپید و سیاه به سرپرستی پیمان میرآغاسی را در این اجرا، مهشید خیرالدین (سازهای ضربی)، مریم رضایی نژادیان (تار)، مریم خدابخش (عود)، پیمان میر آغاسی (قیچک آلتو)، کورش دانایی (تنبک)، سورنا صفاتی (سنتور) و فرشاد صارمی (کمانچه) به عنوان نوازنده همراهی کردند.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.