اجرای سرودهای ملی و مذهبی توسط گروه کر ۳۷۴ نفره محلات شهر تهران

۲۱ام بهمن ،

همزمان با جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت ؛

همزمان با روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،سرودهای ملی و مذهبی توسط گروه کر ۳۷۴ نفره محلات شهر تهران در خیابان آزادی اجرا شد .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با تشریح برنامه های اجرایی منطقه همزمان با اجتماع عظیم و میلیونی مردم ایران در جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی گفت : امروز منطقه ۱۰ میزبان جمع کثیری از گروه های سنی مختلف شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن بود و توانست همگام با سایرمناطق و ارگان ها با تدارک برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و برپایی ایستگاه هاس مختلف  یک روز شاد و مفرح را برای شرکت کنندگان در راهپیمایی فراهم کند .
 
وی افزود : از مهمترین برنامه های این روز اجرای سرودهای ملی و مذهبی توسط گروه کر ۳۷۴ نفره شهر تهران بود که در خیابان آزادی اجرا شد .
 
شهردار منطقه با بیان این که بسیجیان منطقه نیز با اجرای عملیات راپل بار دیگر اقتدار جوانان این مرز و بوم را به نمایش گذاشتند گفت : در این برنامه جوانان بسیجی با استقرار در بام ساختمان ستادی منطقه و اجرای حرکات نمایشی و انجام عملیات راپل در مقابل چشم هزاران نفر ازشهروندان تهرانی از طبقه دهم ساختمان ستادی منطقه به خیابان آزادی انتقال یافته و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند .
 
عظیمی یادآور شد : در این برنامه ها علاوه بر اجرای برنامه های شاد و مفرح توسط هنرمندان مطرح کشور و اجرای مسابقات ، غرفه های فرهنگی ، هنری ،ورزشی ،اجتماعی ، ۱۳۷ ، ۱۸۸۸ و … با مضامین آموزشی ، دینی و مذهبی نیز مشغول فعالیت بودند و با اجرای مسابقات و برنامه های فرهنگی مورد اقبال مخاطبان قرار گرفتند.
 
وی افزود : برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی ، برپایی ایستگاه نقاشی دیواری با مضامین بیداری اسلامی ، تولید و استفاده از آدمک های منفور سران استکبار جهانی ، برپایی غرفه تسنیم و شمسه ، توزیع جوایز و بروشور در زمینه های مختلف ، برپایی غرفه کتاب با موضوع انقلاب ،غرفه گریم کودکان ، ، برپایی ایستگاه های سلامت شامل ویزیت پزشک ، تست فشار خون ، قند خون ، برپایی ایستگاه های آموزش شهروندی و فرهنگ آپارتمان نشینی ، برپایی ایستگاه های بازیافت ، برپایی غرفه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و ، در مقابل ساختمان ستادی شهرداری از دیگر برنامه های اجرایی این روز بود ./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.