اجرای سرود ۳۱۳ نفره در میدان آزادی و برج میلاد/حضور کاروان‌های خودرویی و دوچرخه سواران با پرچم

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: برنامه‌ سرود گروه ۳۱۳ نفره «ماح» در برج میلاد و میدان آزادی، ۱۲ فروردین ماه همزمان با روز جمهوری اسلامی برگزار می شود.

اجرای سرود ۳۱۳ نفره در میدان آزادی و برج میلاد/حضور کاروان‌های خودرویی و دوچرخه سواران با پرچم

به گزارش ممتاز نیوز، محمدحسن جعفرزاده با اعلام برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: پویش «لبخند بسازیم» از مبعث با عنوان «رسول مهربانی و لبخند» آغاز شد و در روز ولادت امام حسین(ع) با عنوان «پاسدار و لبخند»، در نیمه شعبان با عنوان «هوادار مهدی؛ هوادار لبخند» و در عید نوروز با عنوان «لبخند بهار» ادامه پیدا کرد.

وی افزود: در پویش لبخند بهار، برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهر اجرا می‌شود و با توجه به اینکه متأسفانه ۱۲ فروردین به دلیل قرار گرفتن در ایام نوروز مغفول مانده است، تلاش بر این بود که در این روز اقدامات ویژه‌تری انجام دهیم و در برنامه‌های میدانی و استیج‌ها به شکل مفهومی‌تر به تبیین روز جمهوری اسلامی برای مردم بپردازیم.

جعفرزاده با اشاره به اجرای برنامه ویژه این روز در میدان آزادی و برج میلاد، یادآور شد: گروه سرود ۳۱۳ نفره «ماح» از لنگرود دعوت شده‌اند که در این دو مکان سرود «سلام فرمانده» را اجرا خواهند کرد که به صورت زنده از شبکه یک و سه سیما پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه این گروه دهه نودی در برج میلاد از ساعت ۱۶ تا ۱۷ روز ۱۲ فروردین از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود، خاطرنشان کرد: پخش زنده برنامه میدان آزادی در شبکه سه سیما نیز قطعی شده که ساعت دقیق آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از پیش‌بینی پنج اتوبوس قدیمی ۱۰۰ ساله برای تردد در سطح شهر خبر داد و افزود: در این اتوبوس نیز گروه سرود ۷۰ نفره‌ای از نوجوانان دهه هشتادی در سطح شهر و در  خیابان‌های اصلی به ویژه از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و اجرای برنامه‌های نمایشی در گردش هستند که در میادین و معابر اصلی توقف داشته و به اجرای سرودهای انقلابی می‌پردازند.

وی با تأکید بر اینکه در مناطق ۲۲ گانه نیز برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌های مناطق شامل برگزاری جشن‌ها، اجرای سرود، برنامه‌های کودک، مسابقات فرهنگی و نورافشانی در پارک‌ها و مساجد و برافراشتن پرچم در میادین مختلف است.

جعفرزاده همچنین خاطرنشان کرد: در این روز کاروان خودرویی و تردد دوچرخه‌سواران و اسکیت‌سواران با در دست داشتن پرچم ایران در برخی مناطق پیش بینی شده است.

جعفرزاده از برگزاری پویش‌های فضای مجازی از جمله پویش عکس با پرچم در مناطق شهرداری خبر داد و گفت: تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی شامل اینفوگرافی، عکس‌نوشت، پادکست و ویدئوکلیپ که از اول فروردین ماه آغاز شده و تا سیزدهم ادامه دارد، ۱۲  فروردین به طور ویژه با محوریت روز جمهوری اسلامی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.