اجرای سکو ساز نهایی خط ۸ بی آرتی در منطقه ۱۶

۲۹فروردین۱۳،

معاون ترافیک و حمل ونقل منطقه ۱۶ از سکو سازی جهت افتتاح خط ۸ خبر داد و گفت: این خط از شمال جنوب آغاز و پایانه جنوب را به ترمینال خاوران متصل می کند.

حامد میرزا بیگی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۶ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: خط ۴  هم اکنون به صورت فعال مشغول خدمت رسانی به شهروندان است و خط ۸ نیز که یکی از خطوط مناسب حمل ونقل عمومی محسوب می گردد از شمال ترمینال جنوب آغاز و با عبور از خزانه شمالی و ترمینال خاوران در انتها پایانه جنوب را به ترمینال خاوران متصل می کند.
 وی ادامه داد: منطقه ۱۶ یکی از بهترین شبکه های حمل و نقل عمومی را داراست و در بحث مسیر دوچرخه سواری ، مسیر دوچرخه سواری آماده شده و فقط  مشکل خرید دوچرخه های شهری را داریم که امیدواریم به زودی دوچرخه های مخصوص مسیر دوچرخه سواری خریداری شود تا شهروندان بتوانند از این خطوط به آسانی استفاده ودر آن تردد داشته باشند.
وی افزود:  در سال قبل وضعیت پوشش و ساماندهی حمل ونقل توسط معاونت حمل ونقل و ترافیک  بهبود داده شده و اکنون می توان گفت خطوط اتوبوس رانی و حمل ونقل منطقه ۱۶ به ۹۳ درصد پیشرفت رسیده است.
میرزا بیگی خاطر نشان کرد:  در بحث آموزش فرهنگ ترافیک در سه مقطع پیش دبستانی و مهد کودک ۴۸۰۰ نفر،  در مقطع دبستان، ۶۷۰۰ نفر در مقطع راهنمایی،‌۸ هزار نفر آموزش دیدند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.