اجرای طرح‌های فوریتی در مجلس برای کنترل نرخ ارز

سخنگوی کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم ماکو ، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای کنترل نوسانات نرخ ارز، طرح های فوریتی را بررسی و در صورت تصویب ابلاغ خواهد کرد.

محمد علیپور روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: کنترل خرید و فروش ارز در بازار آزاد مهمترین طرحی است که مجلس هفته آینده آن را بررسی می کند.

وی با بیان اینکه تصور آمریکا از تاثیر تحریم ها در قیمت ارز و سکه همانند دیگر محاسبات آنان نادرست است اظهار کرد: ایران از اقتصادی پویا و قدرتمندی برخوردار است دولت تنها با مقداری تدبیر می تواند قیمت ارز را کنترل کند.

علیپور تاکید کرد: حجم ذخایر ارزی جمهوری اسلامی امروز در حدی است که این نوسان ها نمی تواند آسیب جدی به اقتصاد ایران وارد کند.

وی یادآور شد: نوسان های اخیر شیطنت هایی است که دشمنان ایران به راه انداخته اند که شناسایی و یافتن آنها برای نیروهای امنیتی و انتظامی کار سختی نیست.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با عنوان اینکه نرخ ارز در روزهای آینده به سطح واقعی بازخواهد گشت گفت: مردم باید با هوشیاری ، تدبیر و تبعیت از سیاست های دولت اجازه ماجراجویی به دشمنان را ندهند.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.