اجرای طرح بازسازی زمین های بازی و ورزشی در منطقه ۴

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون امور شهری و فضای شهری منطقه ۴ گفت: به منظور استفاده بهینه شهروندان از فضای تفریحی بوستان ها، ۴۰ هزار متر مربع از فضای سبز شهری سطح منطقه، بازپیرایی شد.

 حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای توسعه فضای سبز  بوستان ها و ایجاد  بستر  لازم برای استفاده بهینه خانواده ها از فضای تفریحی، بازی و ورزشی بوستان ها، ضمن بازپیرایی ۴۰ هزار متر مربع از فضای سبز سطح منطقه، زمین بازی و  ست های ورزشی سطح منطقه بهسازی و ایمن سازی شد.
 
 معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۴ ادامه داد: بوستان های  گلواژه و بهارک در محدوده ناحیه۵، گذر سبز شاهد در محدوده ناحیه ۶، بوستان های ساحل، شکوفه و نرگس در ناحیه ۸ و محله حکیمیه و رمپ و لوپ استخر  شهید  باقری در محدوده ناحیه  ۹ از جمله این اقدامات است.
 
 ناصحی  در ادامه  با اشاره به  اجرای طرح فوریتی حذف زوائه فیزیکی از پیاده روهای سطح منطقه  خبر داد و تصریح کرد:  با توجه به لزوم بهسازی، آراستگی  و ایمن سازی معابر، اداره زیبا سازی منطقه  اقدام به شناسایی و حذف زوائد فیزیکی در سطح معابر و محلات کرد.
 
 وی اضافه کرد: در این طرح پس از شناسایی زوائه فیزیکی، جداول، تابلوها، پایه چراغ های شکسته و آسیب  دیده، سایبانهای فرسوده، تبلیغات غیر مجاز که منجر به آسیب و نازیبایی سطح معابر بود حذف شد.
 
 ناصحی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در آستانه بازگشایی مدارس خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس و افزایش  ترافیک در سطح معابر، با هر گونه سد معبر و بساط گستران که سبب ایجاد مزاحمت برای عابران پیاده  یا اختلال  در عبور ومرور خودروها شود برخورد جدی خواهد شد./ف

 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.