اجرای طرح تجهیز کتابخانه های شبستان در سراسر کشور

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در جهتی اجرای طرح تجهیز کتابخانه های شبستان طی سال جاری به ۲ هزار و ۲۳۲ کتابخانه، کتاب ارسال می نماید .

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، به منظور تغذیه فکری مبلغین واحد امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، طی ماه جاری اقدام به توزیع کتاب های دینی با موضوعات مختلف دینی و اجتماعی ویژه روحانیون مستقر نموده است.

بر این اساس، این طرح با هدف تغذیه فکری مبلغین در طول سال انجام می پذیرد، که این بار با توزیع ۱۳ عنوان کتاب در بین ۶۰ روحانی مستقر صورت گرفت. از جمله عناوین این کتاب ها می توان به چادرهای سرخ، مطاف عشق، حدیث صداقت، دوران طلایی، دست نیاز چشم امید، شیدایی و فانوس زائر اشاره نمود.

همچنین کتاب های فراتر از اتفاق، روایت مقدس، سرزمین مقدس، اسوه حماسه، بسیارزیباتر از شقایق و مجمع ملکوتیان از جمله کتب اهدایی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی تهران به روحانیون مستقر است.

* علامه محمدتقی جعفری در کتابخانه های شبستان

همچنین، کتاب علامه محمدتقی جعفری از مجموعه کتاب های آشنایی با اندیشمندان معاصر ایران توسط دفتر تهیه و تالیف متون و نشریات معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی تهیه و در کتابخانه های شبستان سراسر کشور توزیع شد.

بنابراین گزارش تفسیری، کتاب علامه محمدتقی جعفری به کوشش فرزانه بشر دوست تهیه و تدوین شده و توسط انتشار یافتنات امیرکبیر چاپ و انتشار یافته است این کتاب به منظور تغذیه فکری روحانیون مستقر در قالب طرح تجهیز کتابخانه های شبستان تهیه و توزیع شده است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.