اجرای طرح حصار زدایی ساختمان های دولتی در منطقه ۱۹

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

سرپرست معاونت شهری و فضای سبز منطقه ۱۹ از اجرای طرح حصارزدایی ساختمان های دولتی در سال جاری خبر داد.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۱۹ ، موسی علیپور زنوزی با اشاره به خط مشی شهرداری تهران مبنی بر ایجاد فضا و چشم انداز بسیارزیبا و مناسب در محیط و معابر شهری وتامین نشاط وانبساط خاطر بیشتر شهروندان در فضاهای عمومی گفت: به همین منظور طرح حصارزدایی را در برنامه های شهرداری قرار دارد.
در این جهت با بررسی های فنی و لحاظ همه جوانب محیطی و ایمنی وانجام مذاکره وتوافق با مدیران ومسئولین ادارات سازمانی وفراسازمانی، طی ماههای قبل فعالیتهایی در این زمینه صورت گرفت و در اولین گام حصار ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه واقع در بلوار میلاد تعویض و بهسازی شد. علاوه براین دیوار پیرامونی پارک ۲۲ بهمن و شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) نیز تبدیل به حصار شد.
وی اجرای طرح حصارزدایی هنرستان یارجانی در خیابان آموزگار و  حصارزدایی ساختمان ناحیه ۲ در  اتوبان شهید کاظمی را از دیگر فعالیتهای صورت گرفته در جهتی این خط مشی عنوان و خاطرنشان نمود: این طرح بطور منظم و پیوسته پیگیری خواهد شد تا ارتباط چشمی شهروندان با فضای سبز ومحدوده داخلی ساختمانهای دولتی برقرار و با افزایش کیفیت زندگی محیط شهری، سبب نشاط وشادابی شهروندان شود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.