اجرای طرح دوگانه سوز نمودن وانت ها

این خبر امروز ۴شنبه ۱۰م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

اجرای طرح دوگانه سوز نمودن وانت ها

عصر خودرو : مدیر گروه خودرویی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور با تاکید بر ضروت کاهش مصرف سوخت،‌ از اجرای طرح دوگانه سوز شدن وانت بارها خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از موج حسین هاشمی با اعلام این مطلب،‌ افزود: iبه منظور ساماندهی مصرف سوخت در کشور همزمان با اجرای طرح ساماندهی وانت بارها، طرح دوگانه سوز شدن این دسته از وسایط نقلیه نیز در دستور کار ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت، قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: از آنجایی که انجام تست ادواری خودروهای دوگانه سوز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مذاکراتی را با وزارت کشور iبه عنوان متولی تست ادواری دوگانه سوزها ترتیب داده ایم و هم اکنون منتظر پاسخ این وزارتخانه هستیم.
هاشمی تصریح نمود: البته باید توجه داشت که چنانچه طرح ساماندهی وانت بارها iبه مرحله اجرا برسد،‌ این دسته از وسایل نقلیه iبه مدت پنج سال از انجام تست ادواری معاف خواهد بود.
سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور از ادامه فرآیند ساماندهی وانت بارها سخن iبه میان آورد و گفت: با پایان یافتن مراحل ثبت نام وانت بارهای متقاضی، مقدمات اجرایی ساماندهی وانت بارها آغاز می گردد.
هاشمی بیان نمود: سهمیه سوخت در نظر گرفته شده برای این وسیله نقلیه متناسب با میزان عملکرد آن نمی باش iبه طوریکه در مواقعی ملاحظه می گردد که یک وانت بار iبه ازای یک ساعت فعالیت در روز سهمیه سوختی برابر هشت ساعت فعالیت دریافت می نماید.
وی یادآور شد: ساماندهی وانت بارها iبه نوعی ساماندهی در مصرف سوخت است و سبب ضابطه مند شدن فعالیت ها در این بخش می گردد.
مدیر گروه خودرویی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در پایان با اشاره iبه تردد یک میلیون و ۹۰۰ هزار دستگاه وانت بار در سطح کشور، خاطرنشان نمود: تا کنون حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه از تعداد مزبور در طرح ساماندهی ثبت نام نموده و شناسایی شده است.

چهارشنبه ۱۰ آبان   ۴:۳۵

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.