اجرای طرح روز بدون خودرو در پاوه

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 اجرای طرح روز بدون خودرو در پاوه

اجرای طرح روز بدون خودرو در پاوه

پرشین خودرو: طرح روز بدون خودرو به ابتکار شهرداری و شورای اسلامی و با همکاری ادارات و مردم روز دوشنبه در شهر مرزی پاوه اجرا شد.

به گزارش ممتازنیوز، مردم و مسوولان در این روز از آوردن خودروهای شخصی در سطح شهر خودداری کرده و از وسائط نقلیه عمومی و دوچرخه استفاده کردند.
شهردار پاوه، هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ صرفه جویی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، کاهش ترافیک و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از وسائط نقلیه عمومی و حفظ هوای پاک عنوان کرد.
ˈسلام خسروی با اظهار رضایت از عملکرد ناوگان تاکسیرانی پاوه، به مردم اطمینان داد که در صورت استفاده نکردن از خودروهای شخصی در روزهای آینده تاکسیرانی تمام نقاط شهر را برای خدمات دهی مناسب به مردم تحت پوشش قرار می دهد.
امام جمعه پاوه نیز با اظهار خرسندی از اجرای این طرح گفت: تراکم واحدهای مسکونی، ترافیک و رعایت نکردن حقوق یکدیگر از سوی برخی افراد، مشکلات این شهر است که امیدواریم این اقدام برای کاهش این معضلات موثر باشد.
ماموستا ملا ˈقادر قادری با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح گفت: نباید انتظار داشته باشیم که همه مردم طرح را اجرا و رعایت کنند چون اطلاع رسانی آنطور که شایسته است انجام نشده و جمعی از مردم نیز مجبور به استفاده از وسیله نقلیه شخصی هستند.
ˈمسعود صمدی دادستان عمومی و انقلاب پاوه نیز گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به امر فرهنگ توصیه و تاکید شده است، اجرای این طرح یک کار ارزنده فرهنگی است که از سوی شهرداری و تاکسیرانی پاوه ارائه و اجرا شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.