اجرای طرح سنجش عدالت در ۳۷۴ محله شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی گلمکانی در خصوص اجرای طرح سنجش عدالت در سطح ۳۷۴ محله شهر تهران اظهار کرد: طرح سنجش عدالت در ۶حیطه اجتماعی، اقتصادی، زیرساختی، حاکمیتی، سلامت و تغذیه تهیه ‌شده که ۷۰شاخص را دربر می‌گیرد.

وی ادامه داد: این نقشه در برگیرنده شاخص‌های سلامت براساس شواهد و پژوهش‌های علمی است و در اختیار تمام سازمان‌ها و نهادهای کشور قرار می‌گیرد تا این سازمان‌ها با توجه به آن، ماموریت‌های خود را برنامه‌ریزی، سازماندهی و اجرا کنند‌.

گلمکانی گفت: خوشبختانه هم اکنون اجرای طرح سنجش عدالت در برنامه محلات شهر تهران دیده شده و برنامه ها در قالب ۷۰ شاخص به جزئیات و تفکیک شده به شکل یک کتابچه چاپ شده و در اختیار مدیریت محلات قرار گرفته است.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح سنجش عدالت در مقیاس محله ای با تفکیک دیتاها و چهارچوب خاص هر محله شکل گرفته ،خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه های پیش بینی شده و اجرای طرح سنجش عدالت، در پایان سال هر محله حداقل یک برنامه در دستور کار قرار دارد که این برنامه ها با مشارکت مردم به انجام می رسد.

وی افزود: با اجرای برنامه هایی که توسط طرح سنجش عدالت پیش بینی می شود، بسیاری از ناهنجاری های محلات کاهش می یابد چرا که طرح سنجش عدالت با هدف کاهش و حل مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت مردم در سطح محلات شکل گرفته است.

گلمکانی در ادامه تصریح کرد: طرح سنجش عدالت در تمام حوزه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند اساس برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلان عرصه اقتصاد و سلامت نیز قلمداد شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.