اجرای طرح ضربتی تیپ های مبارزه با جانواران مضر شهری

۳۱فروردین۱۳،

مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه ۱۸ از اجرای طرح ضربتی تیپ های مبارزه با جانوران مضر شهری در این منطقه خبر داد.

مهدوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت: اجرای طرح ضربتی تیپ های مبارزه با جانوران مضر شهری به ویژه موش های موجود در سطح منطقه ۱۸ بر اساس تیپ بندی از سوی ستاد محیط زیست توسعه پایدار شهرداری تهران در دستور کار و بهره برداری اداره محیط زیست شهرداری منطقه ۱۸ قرار داد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح بر اساس شدت آلودگی زیست محیطی، از نظر میزان وفور کانون های آلوده به موش تیپ بندی می گردد.

مهدوی ادامه داد: طرح ضربتی تیپ های مبارزه با جانوران مضر شهری در نواحی ۷ گانه شهرداری منطقه ۱۸ در قالب تیپ بندی های موجود، تیپ یک در نواحی ۱ تا ۶ و تیپ دو در ناحیه ۷ اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: تیپ یک بر اساس شدت آلودگی زیست محیطی شامل یک تکنسین و یک کارگر، تیپ دو نیز شامل یک تکنسین و دو کارگر به صورت روزانه در سطح محدوده عملیات مبارزه با جانوران مضر شهری، در طول یک هفته بر اساس ابلاغ و برنامه ریزی مصوب از سوی ستاد محیط زیست توسعه پایدار شهرداری تهران این طرح را در منطقه ۱۸ اجرا خواهد نمود.

مهدوی در پایان با اشاره به زمان اجرای این طرح افزود: اجرای طرح ضربتی تیپ های مبارزه با جانوران مضر شهری، در هفته اول اردیبهشت ماه با انجام مراحل شناسایی، اطلاع رسانی، نصب بنر،عملیات طعمه گذاری، توزیع بروشور، بازبینی مکان های آلوده زیست محیطی، جمع آوری لاشه ها، انسداد مقاوم و جمع آوری طعمه های خورده نشده از اقدامات اداره محیط زیست شهرداری منطقه ۱۸ است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.