اجرای طرح فوریتی ۲۲ روزه پاکسازی مناطق

فروردین ۱۴۰۳

همزمان با بازگشایی مدارس صورت می پذیرد؛

سرپرست مدیریت ساماندهی آسیب های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح فوریتی ۲۲ روزه برای پاکسازی مناطق آسیب خیز همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

سعید شاهمیر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در تشریح این خبر اظهار داشت: تلاش شده است که با توجه به COTS آسیب های هر منطقه، اطلاعات مربوط به سامانه ۱۳۷ و همچنین اطلاعات مناطق از COTS آسیب های منطقه خود نسبت به برنامه ریزی این طرح فوریتی ویژه استقبال از مهر اقدام شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح ستادی است و از همه ظرفیت های سازمان رفاه با همکاری موسسات مجری استفاده خواهد شد افزود: سعی کرده ایم در مناطق پر آسیب خیزتر هم از ظرفیت های حوزه خدمات اجتماعی استفاده نمائیم.
سرپرست مدیریت ساماندهی آسیب های اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران، با تاکید بر این موضوع که معتادان ماده ۱۶ به واسطه قانون در زمره جامعه هدف این طرح قرار نمی گیرند، گفت: اولویت این طرح پاکسازی مناطق از متکدیان، کارتن خواب ها و کودکان کار و خیابان است.
شاهمیر در خصوص مرحله دوم این طرح خاطرنشان کرد: در این مرحله ناامن سازی مناطق در دستور کار است که با استقرار گشت های فوریتی محدوده اجرای طرح و اجرای جامعه هدف ناامن خواهیم کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.