اجرای طرح نرم تعویض قطعات توسط ایساکو

اجرای طرح نرم تعویض قطعات توسط ایساکو

طـرح نرم تـعویض قطعات در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو با هـدف افزایـش رضایت‌منـدی مشتریان و نمایندگی ها، از خـرداد ماه سال جاری به اجرا درآمـد.

به نقل از ایکوپرس،  علی نمکین، قائم مقام مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو – ایساکو – با بیان این مطلب افزود: بر اساس این طرح، برای تعویض پنج قطعه اساسی شامل باتری، کلاچ، استارت، شیشه بالابر و کمک فنر، به فرآیند تست در محل تحویل داغی نیاز نیست به تشخیص نمایندگی نسبت به تعویض اقدام خواهد شد.

وی به مشتریان از نظر عدم پذیرش و ارائه خدمات اطمینان داد و گفت: بر اساس این طرح، ابتدا میزان نرم تعویض قطعات با الگو برداری از نرم تعویض نمایندگان برتر توسط ایساکو، استخراج و ماهانه به دفاتر ابلاغ می شود.

قائم مقام مدیر عامل ایساکو اضافه کرد: این طرح بنا به تصویب کمیته عالی کیفیت و خدمات پس از فروش و در جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب و ارتقای رضایت مندی نمایندگان و مشتریان به اجرا در آمده است.

نمکین فرمول مورد توافق شرکت های ایران خودرو و ساپکو را اساس تحلیل وضعیت قطعات بر اساس آمار و اطلاعات دریافت شده عنوان کرد و گفت: این کار توسط نمایندگی های مجهز به نرم تعویض انجام می گیرد و سپس برای بهبود و تعویض اقدام می شود.

چهارشنبه ۱۷ خرداد   ۱۳:۸


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.