اجرای طرح نظارت ترافیکی

فروردین ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۳ از نظارت ترافیکی در پانزده روز اول مهرماه خبر داد.

طیبانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور کاهش بار ترافیک و حمل و نقل شهری و سهولت در تردد دانش آموزان، اجرای طرح نظارت ترافیکی را در ۲ هفته اول مهرماه از مهم ترین اقدامات دانستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ساماندهی ، تردد، شناسایی گره های ترافیکی، جلوگیری از هر گونه وقفه و ایجاد اختلال در رفت و آمد، حضور در محورها و تقاطعات حساس، شناسایی معضلات ترافیکی و ارائه راه حال برای رفع آن ها از اهداف این طرح است.

وی با اشاره به آماده باش کارشناسان ترافیک در سطح منطقه در این ایام تصریح کرد: کارشناسان ترافیک برای تردد روان روزهای اولیه مهر به صورت آماده باش با حضور در معابر و خیابان های منطقه ۳ برای تسهیل در تردد اقدام می کنند.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی سفرهای داخل شهری افزود: با آغاز سال تحصیلی تازه و افزایش ۳۰ درصدی سفرهای داخل شهری و افزایش بار ترافیکی در معابر و خیابان های سطح محدوده می گردد.لزوم رصد و نظارت دقیق بر تردد خودروها به خصوص در محل های شلوغ و پر ترافیک دارای اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد: این نظارت از اول مهر ماه به مدت پانزده روز در معابر و خیابان های پرتردد مانند خیابان های ولیعصر(عج) ، شریعتی، میرداماد، شهید کلاهدوز، پاسداران ، شیراز و بزرگراه های چمران و حقانی برگزار می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.