اجرای مشترک بهنام صفوی و شهاب رمضان در یک کنسرت!

اجرای مشترک بهنام صفوی و شهاب رمضان در یک کنسرت!

شبکه ایران/ نداسیجانی  کنسرت پاییزه بهنام صفوی عصر امروز (۱۸مهرماه) با ۴۰ دقیقه تاخیر ساعت ۱۸:۴۰ در برج میلاد تهران برگزار شد.
این کنسرت به مانند اجراهای دیگر بهنام صفوی برنامه ای گرم و پراز شور و هیجان بود.
قبل از اجرای کنسرت مسئولین برج با پخش تصاویری از فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» با صدای محمد اصفهانی حاضرین در سالن مرکز همایش های برج میلاد را به وجد آوردند.
پس از اجرای بداهه نوازی اعضای ارکستر بهنام صفوی،این خواننده با پخش کلیپ تصویری «دلتنگم» به روی صحنه آمد تا لحظه به لحظه بر تشویق هواداران این خواننده افزوده شود.
خواننده «آرامش» در این برنامه گفت: بسیار خوشحالم که امشب به همراه گروه ارکسترم در خدمت شما هستم. امیدوارم بتوانیم امشب در کنار هم شاد باشیم.
وی افزود: برای فرا رسیدن این فرصت تمام لحظه ها را ثانیه شماری کردم تا شما عزیزان دلم را بار دیگر ببینم.این خوشحالی آنقدر زیاد است که مطمئنم این لحضات را بخوبی سپری خواهیم کرد.
این خواننده ادامه داد: من به همراه گروهم در برنامه امشب قطعا انرژیمان را خواهیم گذاشت، مطمئن هستم شما هم سنگ تمام می گذارید.
خواننده قطعه «عشق من باش» در این کنسرت خبر از تولید آلبوم جدیدش را داد و افزود:استارت آلبوم جدیدم زده شده است و انشاالله سال آینده در بازار موسیقی خواهد بود.
وی اظهار داشت: تمام تلاشم بر این است که در آلبوم جدیدم بهترین آهنگسازی ها و تنظیم ها صورت گیرد.
در کنسرت ۱۸ مهرماه بهنام صفوی قطعاتی چون«یک روزاومدی»،«تو که باشی کنار من»،«نمک رو زخم من نپاش»،«به تو باختم»،«عزیزم تو تموم زندگی می»،«چشماتو باز کن زل بزن به عشق»،«ای تو هستی دل شکسته من»،«عشق من باش»و … توسط این خواننده اجرا شد .
صفوی در اواسط برنامه قطعه «دوباره دلم تنگ شده » که به مناسبت میلاد امام رضا(ع) از شبکه دو پخش شده بود را با نواختن پیانو اجرا کرد.
در اواسط برنامه اعضای ارکستر اجراهای خود را بر روی صندلی هایی که در جلوی استیج چیدمان شده بود و به گفته این خواننده نشان از اجرای صمیمانه ارکستر برای طرفداران بهنام بود برگزار کردند.
وی در این برنامه از سیاوش صدری موزیسین و تنظیم کننده آلبوم های خود، یحی مشایخی تهیه کننده آلبوم «عشق من باش» و همچنین رامین جلیلی مسئول سایت شخصی خود تشکر و قدردانی کرد.
از میهمان سانس اول این کنسرت که در سالن حضور داشتند مهران رسام تهیه کننده سریال خاطرانگیز«خانه سبز و همسران» و همچنین صفوی زاده مجری تلویزیون می باشند.
اما قسمت پر هیجان و سوپرایز «ضربدر۲ » بهنام صفوی اجرای مشترک قطعه «یک دنیا از تو ممنونم» با همخوانی خواننده خوب موسیقی پاپ شهاب رمضان بود که سبب شد سکوت سالن شکسته شود و تشویق های پی درپی حاضرین لحظه ای قطع نشود.
در این اجرا همراه با خبر انتشار آلبوم جدید شهاب رمضان با عنوان «جشن تنهایی» که از ال سی دی های سالن پخش می شد این خواننده گفت: حوشحالم که این افتخار نصیب من شد تا امشب در کنارشما و دوست عزیزم بهنام باشم.
در این برنامه بهنام قطعه«من هنوز از تو می خونم عاشقانه » را با نواختن پیانو مهدی فردی- رهبر ارکستراجرا کرد.
اعضای ارکستری که در این کنسرت بهنام صفوی را همراهی کردند انوشیروان بهرامی،ایمان جعفری و حسین شریفی(نوازنده ساکسیفون)،رضا داوود نژاد(نوازنده ترومپت)، علی پور نگهبان (نوازنده گیتار بیس)،مجید قدیانی(نوازنده کیبورد۲)،محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)،بابک امامی فرد(نوازنده گیتار الکتریک)،ایمان ذاکری(نوازنده درامز) و مهدی فردی (نوازنده پیانو،کیبوردو تنظیم کننده قطعات) رهبر ارکسترمی باشند.
 

پایان مطلب/


شبکه ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سولماز:

    ممنون از زحمات شما ، موفق باشید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.