اجرای نمایش رضوی در سرای محله های پهنه جنوبی

فروردین ۱۴۰۳

آزادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ از اجرای نمایش و تئاتر با موضوع ولایت عشق و زندگی گوهر بار امام رضا‌(ع) در سرای سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام عباس غلامرضا زاده با اعلام این خبر گفت: این معاونت در ایام و مناسبت های خاص از جمله میلاد امام رضا(ع) برنامه های متنوعی برای شهروندان تدارک دیده که همزمان با دهه کرامت اجرایی می گردد.

وی با  بیان اینکه جشن میلاد خورشید هشتم در بعضی از مراکز فرهنگی منطقه برگزار می گردد، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی و پیش بینی ها ویژه برنامه های دهه کرامت بصورت منظم انجام می گردد تا مورد استقبال شهروندان واقع شود.

غلامرضا زاده افزود: علاوه بر برگزاری جشن بزرگ میلاد هشتمین امام شیعیان، برنامه های مذهبی و مولودی خوانی در تمامی سراهای محله و خانه های فر هنگی و اجتماعی اجرا خواهد شد تا اهالی ضمن احساس شور و نشاط معنوی از برکات این ایام بهره مند شوند.

وی ادامه داد: اجرای نمایش و تئاتر با موضوع ولایت ویژه نونهالان و نوجوانان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در خانه های اسباب بازی و مهد کودک های سطح منطقه است و همچنین خانواده ها می توانند با شرکت در مسابقات کتبی و پیامکی مربوط به ولادت امام رضا(ع) از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.