اجرای گسترده طرح شمسه در محلات منطقه دو تهران

۲۶م آذر ،

معاون اجتماعی شهرداری منطقه دو تهران گفت: تدابیر لازم برای حضور فعال و پرشور علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی طرح شمسه صورت گرفته است تا آثار و آمار قابل توجهی در سطح محلات منطقه جمع آوری شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه۲ تهران، شهاب الدین صابونچی با تأکید بر اینکه  پایگاه اساسی و مهم در به ثمر نشستن مجموعه جشنواره شمسه در سطح محلات ارتباط و هماهنگی دبیران هادی شمسه با مدیران محلات و مسئولین ۳ خانه فرهنگ و هنر ، کتاب و قرآن است اظهارداشت: باید با ارتباط با این مراکز، تبلیغ رشته ها و نیز راهنمایی شهروندان  و هنرمندان در  رشته های خاص و ثبت نام آنها صورت گیرد.
 
وی اظهارداشت: جشنواره شمسه در ۱۲ بخش (قرآن و زندگی، نهج البلاغه در زندگی، دعا و نیایش، عکس، سرود و موسیقی، فیلم، نمایش، نقاشی و تندیس، شعر و ادب، کاریکاتور، گرافیک و خوشنویسی) امسال با مشارکت هنرمندان و علاقه مندان در محلات شهر تهران  برگزار می گردد.
 
صابونچی خاطرنشان کرد: همه تلاش و کوشش مجموعه شهرداری در برگزاری شمسه، افزایش تحقق اهداف شهرداری در زمینه توجه به مسائل فرهنگی است، زیرا فرهنگ زیربنای امور اجتماعی را شامل می‌شود که می‌تواند سبب تغییرات اساسی در محیط اجتماعی شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.