اجرای یک رپرتوار مشترک در هفته فرهنگی ژاپن

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

رهبر گروه فیلارمونیک تهران خبر داد؛

رهبر گروه فیلارمونیک تهران از اجرای رپرتواری با حضور نوریکو اوگاوا در هفته فرهنگی ژاپن خبر داد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ آرش گوران، رهبر گروه فیلارمونیک تهران با بیان این خبر به روابط عمومی بنیاد رودکی کنسرت گفت: این اجرا که به دعوت سفارت ژاپن انجام می‌شود کاری مشترک بین ایران و ژاپن است و با وجود اینکه مشک آن است که خود ببوید، اما به سبب استقبال خوبی که تا به حال از ارکستر فیلارمونیک صورت گرفته و عواملی از سفارت ژاپن در یکی از کنسرت‌های ما حضور داشتند، به دعوت از این سفارت در هفته فرهنگی ژاپن، کنسرتی را اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: کنسرت مذکور در واقع رپرتواری مجزا برای گروه فیلارمونیک تهران است و این سبب خوشحالی است که کنسولگری یک سفارت در ایران با یک سولیست جهانی به سراغ گروهی جوان بیاید البته ارکستر هم سعی کرده با استانداردهای جهانی پیش برود.

این هنرمند در خصوص بخش‌های مختلف کنسرت تصریح کرد: در بخش اول کنسرت نوریکو اوگاوا، سولیست پیانوی ژاپنی که از سولیست پیانوهای شهیر جهان است، قطعه کنسرتو پیانوی شماره ۹ موتزارت را می‌نوازد و در بخش دوم ارکستر فیلارمونیک قطعه آداجیو اثر ساموئل باربر و اثری از گیوم لکو را تقدیم علاقه‌مندان می‌کند.

گفتنی است، کنسرت فیلارمونیک تهران روز ۴ آبان ماه، ساعت۲۱ در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به منظور تهیه بلیت می‌توانند به پایگاه اینترنتی سی‌گذر و گیشه تالار وحدت مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.