اجرای ۶۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر تهران

۳۱فروردین۱۳،

مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران گفت:در ادامه اجرای سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب پایتخت، این شرکت در سال با ثبت رکورد ۶۵۰ کیلومتر اجرای شبکه و لوله‌گذاری عملکرد بی‌سابقه‌ای را در طرح‌های عملیاتی عمران شهری بر جای گذاشت.

 به گزارش consbank، به نقل از فارس اصغر ریاضتی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با حمایت‌های انجام گرفته از سوی ریاست مجمع شرکت فاضلاب تهران، مسئولان و با تلاش تمامی کارشناسان مشاوران و پیمانکارن و تامین اعتبار مورد نیاز طرح، بیش از ۶۵۰ کیلومتر شبکه در مناطق مختلف شهر تهران اجرا شد که این عملکرد تاکنون در صنعت آب و فاضلاب کشور بی نظیر است.

وی با بیان اینکه تا پیش از این بیشترین حجم اجرای شبکه در سال ۹۰ معادل ۵۰۴ کیلومتر بوده گفت: با احتساب عملکرد امسال، میزان اجرای شبکه فاضلاب از آغاز طرح به رقم ۴ هزار و ۵۴۰ کیلومتر رسیده است.

ریاضتی، پیشرفت کلی طرح فاضلاب تهران را تاکنون حدود ۴۵ درصد عنوان کرد و افزود: درسال قبل با نصب بیش از ۶۳ هزار انشعاب فاضلاب حدود نیمی از جمعیت کنونی شهر تهران تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار گرفته‌اند و تلاش بر این است شاخص برخورداری را تا پایان سال ۹۲ به حد مطلوبی ارتقا دهیم.

وی در پایان از تمرکز عملیات اجرایی فاضلاب طی امسال در مناطق مرکز و غرب تهران خبر داد و افزود: در حال حاضر تامین اعتبار لازم برای احداث شبکه بخش مرکزی، تونل و تصفیه خانه غرب تهران از طریق بانک توسعه اسلامی و منابع داخلی انجام شده و  بیشتر عملیات اجرا در سال جاری بر این مناطق خواهد بود.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.