اجرای ۹ طرح بین‌المللی منابع طبیعی در ایران با همکاری سازمان ملل

۱۴م آذر ،

DSC_5543.jpg

رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور از اجرای ۹ طرح بین‌المللی در بخش منابع طبیعی و جنگل‌ها در ایران با همکاری سازمان ملل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، علیرضا اورنگی – معاون وزیر جهاد کشاورزی در نشست اجرایی توسعه بخش کشاورزی که در سمنان برگرار شد اظهار کرد: سنجش کشاورزی با داشتن عوامل بسیار بالقوه و بالفعل همواره به دولت در سیاست‌های اجرایی کمک کرده است.

وی افزود: بخش کشاورزی موضوع مهمی است که رییس جمهور به صورت هفتگی برای آن وقت گذاشته و مسائل را بررسی می‌کند زیرا بخش کشاورزی در قطع وابستگی بسیار مؤثر است.

اورنگی گفت: استانداران و مسئولان محلی نیز باید فرصت پیش آمده در بخش کشاورزی را مغتنم بشمارند و از آن در جهت ایجاد اشتغال و افزایش درآمد و تولید در سطح استان استفاده کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه رییس جمهور اختیارات استانی را به استانداران واگذار کرده است گفت: همدلی و همت جمعی مناطق در اجرای سیاست‌های ملی و منطقه‌ای بسیار تأثیر گذار است.

وی گفت: رییس جمهور تأکید مؤکد به توازن منطقه‌ای منابع و همچنین واگذاری تسهیلات به اشخاص دارای صلاحیت و اهلیت داشته و معتقد است ایجاد تشکل‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.