اجلاس سران کشورهای جنش غیر متعهد ها و شکست سیاست آمریکا

به گزارش ایرنا از آتن ، این سایت خبری در گزارش روز دوشنبه خود نوشت: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیر متعهد( نم) در تهران بیانگر شکست سیاست های آمریکا و اسرائیل در قبال ایران است.

این سایت خبری که دارای دیدگاه سوسالیستی است از حرکت های آزادی بخش در سراسر جهان و بخصوص مبارزات مردم فلسطین و نوار غزه حمایت می کند، در گزارش خود می نویسد: آمریکا و اسرائیل مدت هاست برای انزاوی ایران تلاش می کنند ولی برگزاری این اجلاس مهم در تهران به خوبی ثابت کرد که توطئه های آمریکا و اسرائیل به شکست انجامیده است.

دراین گزارش آمده ایران با تمام توان در مقابل توطئه های آمریکا و اسرائیل و امپریالیزم مقاومت می کند و به حمایت های خود از تمام آزادیخواهان ،عدالت جویان جهان و بخصوص مردم مظلوم فلسطین ادامه می دهد.

این سایت خبری با بسیار مهم توصیف کردن برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران می نویسد: به رغم مانع تراشی های آمریکا و تعدادی از همپیمانانش، سران و نمایندگان ۱۲۰ کشور جهان در شانزدهمین اجلاس سران کشورهای جنبش غیر متعهد ها در تهران حضور دارندو ایران درصدد است که جنبش غیر متعهد ها را به یک قطب بزرگ و قدرتمند در مقابل زیادی خواهی سلطه گران به رهبری آمریکا مبدل نماید و این چیزی است که در چارت این جنبش جهانی وجود دارد.

این سایت خبری در گزارش خود همچنین می نویسد: علاوه بر حضور سران و نمایندگان عالیرتبه ۱۲۰ کشور، نمایندگان ۲۱ کشور دیگر به عنوان ناظردر این اجلاس مهم و منحصر بفرد حضور دارند و در راستای چارت این جنبش برای مقابله با زیادی خواهی ، سلطه طلبی، نژاد پرستی، استعمار گری نظام سلطه تصمیمات مهم را اتخاذ خواهند کرد.

این سایت خبری حضور ‘ بان کی مون’ رئیس سازمان ملل متحد در این اجلاس را یکی از دست آورد های مهم این اجلاس توصیف کرد و نوشته است: حضور بان کی مون در این اجلاس به رغم مخالفت آمریکا ، کشورهای همپیمان آن و اسرائیل، یک موفقیت بی نظیری برای دیپلماسی ایران محسوب و شکست دیپلماسی آمریکا را برای جهانیان به نمایش گذاشته است.

**۲۱۷۰**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۵۶۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.