اجلاس عدم تعهد توطئه استکبار علیه ایران را خنثی می‌کند

سید ابراهیم عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اهمیت برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران گفت: توطئه های شیطانی هیچگاه اصالت و دوام نخواهند داشت و کاری که پشت سر آن رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار باشد از همان اول مانند کف روی آب بی نتیجه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: یکی از حرکات شیطانی مستکبران مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری این نظام بوده و این موضوع را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که البته این رویارویی تا به امروز ادامه داشته است.

 معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تشدید تحریم ها از سوی غربی ها تاکنون بر اراده جمهوری اسلامی تاثیری نداشته است، گفت: در همین موقعیت که غربی‌ها فشارهای خود را بر کشورمان تشدید کرده اند یکی از مهمترین و بزرگترین اجلاس ها در ام القرای جهان اسلام برگزار خواهد شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاس عدم تعهد در جمهوری اسلامی ایران مایه عزت، کرامت و موجب فریاد عدالت خواهی علیه ظلم خواهد بود و جهان خواهد دید که توطئه های استکبار جهانی علیه کشورمان بی نتیجه مانده است.

وی با اشاره به دستاوردهای اجلاس عدم تعهد در تهران و بی اثر بودن توطئه های جهانی علیه جمهوری اسلامی گفت: این پیروزی ها به این خاطر است که اراده ملت و اراده الهی در یک راستا یعنی تحقق عدالت، صلح و سعادت بشریت بوده و همه این ها از برکات اسلام ناب محمدی است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.