احترام به خواست تماشاگر یعنی گذاشتن مِنو روی میز تئاتر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نگاهی به ˝پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری˝/

˝پروانه‌های غمگین من در یک صبح دلانگیز بهاری˝ نوشته و دراماتورژی سجاد افشاریان و کارگردانی سوگل قلاتیان است که در محوطه تالار وحدت اجرا می‌شود.

گروه نمایش هنرآنلاین؛ نمایش “پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری” شیوه اجرایی متفاوتی دارد و ۲۴ نمایشنامه را به مخاطب جهت اجرا پیشنهاد میدهد تا هر تماشاگر با توجه به فضای ذهنی و روحی خود نمایش مورد نظرش را از منویی که در اختیارش گذاشته شده انتخاب کند.

سوگل قلاتیان، سجاد افشاریان، نازنین گودرزی، رزا خلیلی، شیرین فرخنده نژاد، محمد زیکساری، آرش وزیرنظامی، فرزین محدث، آنالی شکوری، آرمین بشرویه، شکیب شجره، سجاد تابش، پوریا قاسمیپور، از جمله بازیگران این نمایش می باشند.

نمایش “پروانههای غمگین من در یک صبح دلانگیز بهاری” هر روز به جز شنبهها در محوطه تالار وحدت در دو نوبت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و ۲۰ اجرا می‌شود.

“سوگل قلاتیان” کارگردان این اثر نمایشی در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه به دنبال ارائه اثری متفاوت بوده است، میگوید: در واقع می خواستم تجربه تازهی داشته باشم و اثری متفاوت از دیگر آثار معمول تئاتری و همچنین آثار پیشینم به اجرا ببرم.

او ادامه می‌دهد: با سجاد افشاریان ایده های مختلفی را مطرح کردیم و پس از بررسی ها و مشورت هایی که داشتیم در نهایت به ۲۴ اجرای مختلف رسیدیم.

در نمایش “پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری” هر یک از ۲۴ نمایش براساس سلیقه ها و ذائقه های مختلف تماشاگر نوشته شده و هر تماشاگری با توجه به حال و هوای روحی خود نمایش مورد نظرش را از منویی که در اختیارشان قرار داده ایم، انتخاب خواهد کرد و شاید این یعنی احترام به خواست تماشاگر با گذاشتن مِنو روی میز تئاتر.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.