احترام به محیط زیست و رعایت حقوق حیوانات در مجموعه “دامپزشک”

۹ م دیماه ،

مجموعه تلویزیونی ” دامپزشک ” به کارگردانی سیروس حسن پور در گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تولید می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ حسن پور با اعلام این خبر گفت: متن این مجموعه به قلم مشترک دکتر نغمه ثمینی و سعید خواجه افضل داستان خانواده ای را روایت می کند که سرپرست آن یک دامپزشک است و مخاطبان کودک و نوجوان از طریق داستانی که در هر قسمت روایت می گردد و اتفاقاتی که در این خانواده رخ می دهد با دشواری های کار دامپزشکان آشنا می شوند.
وی در خصوص سبب انتخاب این مضمون گفت: در طی سال هایی که به حرفه فیلمسازی مشغول هستم با توجه به ویژگی های آثارم ، حیوانات همواره جزئی از صحنه بوده اند و ما همواره از کمک دامپزشکان برای ادامه کار خود استفاده می کردیم ، همین امر سبب شد تا از نزدیک با سختی های کار این قشر از جامعه پزشکی که بخش عمده ای از سلامت تغزیه ما در دست آنهاست و متاسفانه مهجور مانده اند، آشنا شوم و این امر محرکی شد برای رفتن به سراغ این موضوع تا مجموعه تلویزیونی “دامپزشک” را تولید کنیم.
حسن پور افزود: نگارش این مجموعه که در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه ای و با درجه بندی الف تولید خواهد شد تا پایان سال به اتمام می رسد و از آغاز سال ۹۲ وارد پیش تولید می گردد.
این کارگردان تصریح کرد: همچنین ما از طریق این مجموعه تلاش می کنیم تا با زبانی مناسب احترام به محیط زیست و رعایت حقوق حیوانات را به کودکان آموزش دهیم./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.