احتمال آمدن هاشمی کمتر از ۱۰ درصد است/”جلیلی”، “لنکرانی” و “زاکانی” با هم رقابت نمی‌کنند

۱۱اردیبهشت،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: “سعید جلیلی”، “کامران باقری لنکرانی” و “علیرضا زاکانی” در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با یکدیگر رقایت نمی‌کنند.

“احمد نجابت” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ برنامه‌های انتخاباتی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از میان کاندیداهای مطرح در جریان اصولگرایی جمعیت ایثارگران “زاکانی” را به عنوان اولویت اول خود انتخاب کرده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: در این دوره از انتخابات شوراها، اصولگرایان با یک لیست واحد وارد عرصه می‌شوند و برای تحقق این مهم تاکنون رایزنی‌های متعددی صورت گرفته است.

وی دربارهٔ پاره‌ای از خبرها که حاکی از احتمال کاندیداتوری “آیت‌الله هاشمی” در انتخابات ریاست جمهور یازدهم دارد، افزود: هاشمی فردی سیاستمدار و یکی از مردانی است که قبل و بعد از انقلاب خدماتی داشته است اما به نظر ما احتمال آمدن هاشمی کمتر از ۱۰ درصد است و باید به این مساله نیز اشاره کرد که هاشمی تاکنون نشان داده است که تصمیم نهایی‌اش را در دقیقه نود می‌گیرد.

نجابت با بیان اینکه کاندیداتوری  هاشمی در انتخابات آینده مناسب نیست، تصریح کرد: فکر می‌کنم که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودن برای هاشمی بسیار بهتر از کاندیداتوری در عرصه انتخابات است و ممکن است که نامزدی انتخابات یازدهم به شکستی سنگین‌تر از ۸۴ برای وی منجر شود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی دربارهٔ احتمال تشکیل ائتلاف میان زاکانی و لنکرانی، گفت: زاکانی و لنکرانی هر کدام به صورت جداگانه دیدارهایی را با جلیلی داشته‌اند و بنده نیز فکر می‌کنم در صورت کاندیداتوری جلیلی این سه نفر با هم رقابت نمی‌کنند.

نجابت در پایان خاطر نشان کرد: تعدد کاندیداها در جریان اصولگرایی خطر بزرگی محسوب می‌شود و باید از  این تعداد کم شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.