احتمال استمرار فروشگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره)

۳۱فروردین۱۳،

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: استمرار فروشگاه های کمیته امداد با شکل و محتوای فروشگاه نوروزی در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛ مراسم افتتاحیه ی بیست و هفتمین فروشگاه نوروزی کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور سرپرست، معاونین و اعضای شورای مرکزی این نهاد در محل برپایی فروشگاه برگزار شد.

انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی با اشاره به نکته ی اصلی در همه خدمات کمیته امداد گفت: این نهاد به مستمندان و محرومین ترحم نخواهد کرد و مبنای هر خدمتی تکریم و احترام به قشرهای نیازمند جامعه است.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان نهادی ارزشمند همواره در صدد تکریم و احترام به شخصیت نیازمندان بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: تکریم یعنی تقویت قوای نهفته محرومین تا اعتماد به نفس و احساس نشاط و خود باوری در آن ها به وجود می آید.

وی با اشاره به نحوه کار در فروشگاه های نوروزی بیان داشت: فروشگاه های نوروزی الگویی مناسب و زیبا از تولید و توزیع و مصرف به نمایش گذاشته است و احترام و تکریم به مستمندان با آزادی انتخاب از اجناس با کیفیت و مناسب نه تنها نیاز اقتصادی آنان را تامین نکرده بلکه با ایجاد روحیه ی نشاط و خودباوری آن ها به صحنه های تازهی از اجتماع وارد کرده است.

وی در خصوص ادامه برپایی چنین فروشگاه هایی در طول سال اظهار داشت: برای استمرار دائم این فروشگاه ها با همین کیفیت و شکل برای تمام یا چند نوبت از سال بررسی هایی در دست کارشناسان و اعضای شورای مرکزی قرار دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تجربیات بسیار ارزشمند تولید کنندگان و فروشندگان در طول ۶۵ روز  کاری خود نظرات و تجربیات آن ها راه گشای ادامه فعالیت این فروشگاه خواهد بود.

همچنین حاجی حیدری عضو شورای مرکزی و رئیس هیئت مدیره فروشگاه نوروزی کمیته امداد امام خمینی در خصوص اهداف برپایی این فروشگاه ها بیان داشت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری عرضه تولیدات داخلی مهم ترین هدف بوده است.

وی افزود: صحیح بودن غرفه داران در تولید و عرضه مستقیم به گروهی از اقشار جامعه و آثار فردی و اجتماعی که از این رابطه حاصل می گردد هدف دیگر برپایی این فروشگاه هاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: غرفه کالا و خدمات متناسب با ظرفیت و قدرت خرید مردم باشد و به نوعی شان و منزلت خانواده های محروم افزایش پیدا کند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.