احتمال بازگشت کاگاوا در دیدار با وست بروم

۸ م دیماه ،

او که در تابستان قبل از دورتموند به منچستریونایتد پیوست، دو ماه قبل در دیدار برابر براگا در رقابت های چمپیونزلیگ از ناحیه زانو مصدوم شد. ابتدا انتظار می رفت که او تنها برای ۴ ماه از میادین دور خواهد بود اما روند بهبودی اش به خوبی پیش نرفت و مدت غیبت او طولانی تر شد اما فرگوسن اعلام کرد که این بازیکن در دیدار این هفته مقابل وست بروم می تواند روی نیمکت بنشیند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” شینجی کاگاوا نیاز به آمادگی دارد و به بازگشت نزدیک شده است. باید ببینیم او در تمرینات چه خواهد کرد و ممکن است او را در دیدار مقابل وست بروم روی نیمکت قرار دهم.”

فرگوسن همچنین در مورد شرایط اشلی یانگ و دنی ولبک گفت:” ما امیدواریم که یانگ آماده باشد و دنیل ولبک باید آماده باشد. او سه شنبه شب بیمار بود اما فکر می کنم اکنون باید بهبود پیدا کرد باشد. حداقل چند بازیکن تیم به تیم برگشته اند و باید ببینیم به کدام یک از بازیکنان خسته تیم می توانیم استراحت بدهیم.

همه بازیکنان برای ما کلیدی می باشند. رونی حداقل برای دو بازی با ما نخواهد بود. او دیروز اندکی بهتر بود. باید وضعیف فیل جونز را هم ارزیابی کنیم اما فکر نمی کنم او آماده باشد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.