احتمال تاسیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تاکستان

۲۸اردیبهشت،

154-10.jpg

رییس دانشگاه آزاد تاکستان از پیگیری برای تأسیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد بهرام‌زاده در مراسم افتتاحیه همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم و مهندسی، اظهارکرد: فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی در دست یافتن به تکنولوژی و پیشرفت کشور مهم و ضروری است و ایفای نقش جهانی از لحاظ مختلف مستلزم تلاش مستمر و پیگیر در زمینه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: در بحث دانشگاهی ایجاد زیر ساخت‌های علمی، متناسب با زیر ساخت‌های کشور است که طبعاً هر نوع توسعه قبل از تولید کار و سرمایه باید توأم با تولید علم هم باشد که تولید علم یکی از محورهای مهم وارزشمند نظام در افق توسعه ۱۴۰۴ است.

رییس دانشگاه آزاد تاکستان، افزود: اگر قرار باشد جمهوری اسلامی ایران نقش محوری را در تولید علم در منطقه و جهان ایفا کند، باید فعالیت‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود، از این رو تحقق این مسئله و نتیجه دادن فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی در برگزاری همایش علمی ملی و بین‌المللی میسر خواهد بود.

وی با اشاره به ترسیم نقشه راه این واحد، گفت: این نقشه در سه محور پژوهش محوری، توسعه کیفی در تمامی ابعاد و نهایتاً درآمدزایی از محل درآمدهای غیر دانشجویی ترسیم شده است که خوشبختانه در طی چند ماه قبل فعالیت‌های مناسبی در این زمینه انجام شده است.

بهرام‌زاده با بیان اینکه پیگیر ایجاد واحد علوم و تحقیقات در واحد تاکستان هستیم، اظهارکرد: در صورت نهایی شدن شاهد ارتقاء واحد از بسیاربزرگ به واحد جامع خواهیم بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.