احتمال تعقیب قانونی اپل از طراح آیفون ۵

همه کاربران از جوانان گرفته الی افراد مسن از آمدن iPhone 5 زوق‌زده شده‌اند، البته خیلی‌ها امیدوارند که طرح آیفون ۵ همانند شایعاتی که درز پیدا کرده نباشند. همه این شایعات و هیجان‌ها به کنار، به نظر می‌رسد که Apple طرح آیفون ۵ را دزدیده است و ممکن است مورد شکایت قرار بگیرد و پای آن به دادگاه باز شود. بله درست متوجه شدید تعقیب قانونی، به نظر می‌رسد که طرح آیفون ۵ قبلا در چین توسط GooPhone به ثبت رسیده است. شاید این خبر برای شما مثل بمب اتم متعجب‌زا باشد اما GooPhone در سه روز قبل آیفون اندرویدی خاص خود را به بازار وارد کرد.

این عکس شایعات فعلی در مورد اپل را زیر سوال می‌برد،‌زیرا ممکن است این شایعات پایه بر این طرح باشد و طرح اصلی اپل فرق داشته باشد، تنها تفاوت این عکس با عکس‌هایی که در مورد اپل مشاهده کرده‌اید در این است که لوگوی اپل در پشت آن نمی‌باشد.

از این رو Gizmodo China و شرکت‌های هم سو پیشنهاد کرده‌اند که حق اختراع و کپی رایت این طرح در چین توسط GooPhone تایید شده است و اگر اپل از این طرح استفاده کرده باشد،‌علیه اپل شکایت خواهد شد. این تعقیب قانونی بسیار ترسناک خواهد شد، این به این معنا نیست که اپل دوست دارد پایش به دادگاه دوباره باز شود اما مطمعنا هر کاری برای جلوگیری از این رویکرد قانونی خواهد کرد.

البته در این میان قابل بیان است که ممکن است طرح آیفون ۵ اینگونه نباشد و GooPhone هیچ گونه نفعی از این ماجرا نبرد،‌ فعلا کاری نمی‌شود انجام داد مگراینکه تا هفته دیگر جهت معرفی آیفون ۵ صبر کرد.

لینک منبع: اینجا

مطالب مرتبط

  • تصاویر و ویدیو جدید از iPhone 5
  • ۵ باگ بزرگی که تاکنون گریبان‌گیر سیستم عامل های اپل، Mac و iOS شده است
  • اشتراک گذاری فایل بین دو سیستم عامل متفاوت!
  • اجرای ویندوز ۸ بر روی مک!
  • ایا نیاز است که هر شب کامپیوتر، مک، آیفون و آی‌پد خود را خاموش کنیم؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.