احتمال تعیین دستورالعمل قیمت مگان و تندر ۹۰ طی امروز

۳۰اردیبهشت،

احتمال تعیین دستورالعمل قیمت مگان و تندر ۹۰ طی امروز

شورای رقابت احتمالا امروز با دریافت اطلاعات نرخ تورم بخشی مگان و تندر ۹۰ تشکیل جلسه خواهد داد و دستور العمل قیمت گذاری این خودو ها را نیز اعلام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از تسنیم، جمشید پژویان رئیس شورای رقابت هفته قبل عدم اعلام قیمت تازه خودروهای مگان، تیانا وپژو۲۰۶ را مشخص نبودن نرخ تورم بخشی این خودروهاعنوان کرد و تعیین تکلیف قیمت آنها را تا پایان هفته وعده داده بود.

برخی خبرها از شورای رقابت حکایت از آن دارد که یکسری اطلاعات این خودروها به شورای رقابت ارسال شده و این شورا امروز با کامل شدن اطلاعات خود قیمت‌های تازه را اعلام خواهد نمود. به نحوی که به احتمال بسیار امروز قیمت مگان، تندر ۹۰ و پژو ۲۰۶ تعیین تکلیف خواهد شد و بازار با قیمت های تازه روبه رو می گردد.

طی هفته‌های قبل قیمت ۲۳ مدل از خودروهای داخلی با ارسال نرخ تورم بخشی آنها و موافقت خودروسازان توسط شورای رقابت اعلام گردید اما از این میان قیمت تعدادی از خودروها که قطعات آنها به صورت سی کی دی به کشور وارد و ارزبری متفاوتی داشتند در ابهام قرار داشت که در نهایت مقرر گردید با تعیین نرخ تورم بخشی این خودروها از جمله تندر ۹۰ و مگان قیمت‌های تازه ظرف چند روز آینده از سوی شورای رقابت اعلام گردد.

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت   ۱۰:۳۵

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.