احتمال دیدار جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح/ تصمیم‌گیری برای جایگزینی آیت‌الله خوشوقت

اسفند ۱۴۰۲

قاضی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

سخنگوی جبهه پایداری از دیدار احتمالی اعضای این جبهه با “آیت‌الله مصباح یزدی” در روز دوشنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

“سید امیرحسین قاضی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احتمال دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: پیش از این قرار بود اعضای این جبهه روز چهارشنبه هفته قبل با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار داشته باشند که بنا به دلایلی این دیدار لغو شد. 

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های مذکور در حال پیگیری است و منتظر اعلام نتیجه قطعی از سوی دفتر حجت‌الاسلام آقا تهرانی به عنوان دبیر کل جببه هستیم تا بتوانیم دیدار خود را با آیت‌الله مصباح یزدی به انجام برسانیم.

قاضی‌زاده به محتوای برنامه‌های مذکور در دیدار اعضای این جبهه با آیت‌الله مصباح یزدی اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی شرایط تازه کشور، برنامه‌های دولت یازدهم و همچنین تعیین جانشینی برای مرحوم آیت‌الله خوشوقت از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم.

سخنگوی جبهه پایداری در پایان خاطرنشان کرد: دیدار احتمالی اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح یزدی در روز دوشنبه (۱۱ شهریور) هنوز قطعی نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.