احتمال دیدار و گفتگوی سه جانبه میان عراقچی، اشمیت و شرمن در ژنو

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: احتمال می‌رود که عراقچی طی سفر با “وندی شرمن” همتای آمریکایی خود که در مسیر سفر به مسکو توقفی در ژنو خواهد داشت دیدار کند که ممکن است ملاقات سه جانبه‌ای میان عراقچی، شرمن و اشمیت در ژنو برگزار شود.

“مرضیه افخم” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر “سیدعباس عراقچی” به ژنو، اظهارداشت: در مذاکرات کارشناسی که طی هشتم و نهم دی ماه انجام گرفت، توافقات و تفاهماتی مطرح شد.
وی افزود: در ادامه این نشست کارشناسی قرار شده موضوعات باقی مانده در سطح سیاسی مورد بررسی قرار گیرد که در همین راستا عراقچی صبح امروز پنجشنبه(۱۹ دی ماه) راهی ژنو شد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: مذاکره کننده ارشد تیم هسته‌ای کشورمان قرار است طی این سفر با “اشمیت” معاون “کاترین اشتون” دیدار و گفتگو کند تا موارد اختلافی باقی مانده مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد.

افخم خاطرنشان کرد:‌ احتمال می‌رود که عراقچی در این سفر با “وندی شرمن” همتای آمریکایی خود که در مسیر سفر به مسکو توقفی در ژنو خواهد داشت دیدار کند، و ممکن است ملاقات سه جانبه‌ای میان عراقچی، شرمن و اشمیت در ژنو برگزار شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.