احتمال عمل جراحی پای منتظری وجود دارد

پژمان منتظری مدافع تیم استقلال، با مصدومیت روبرو شده و ممکن است اوضاع را برای این بازیکن با تغییر روبرو سازد این بازیکن کرد و هفته ها حضور در ترکیب استقلال را از دست داده است برای ادامه بازی ها نیز وضعیت مشخص ندارد و مصدویتش با آسیب دیدگی شدید مینیکس پای جدی شده است با اینکه مسئولان تیم استقلال اعلام کردند که آسیب دیدگی وی آن طور که تصور می شد جدی نیست اما شرایط برای این بازیکن متفاوت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، احتمال جراحی پا برای این بازیکن وجود دارد و منتظری باید در حال حاضر به درمان مشغول شود تا در خصوص عمل جراحی اش تصمیم گیری شود. شایان ذکر است، دوری وی از میادین ۴ هفته اعلام شده است و پزشکان نیز معتقدند که این بازیکن باید با شرایطی پیش برود که دچر مشکلات جدی نشود و با اوضاع مناسب برای بازی های استقلال آماده شود .

این بازیکن تا بحال سه بازی و از این پس نیز برای ۴ دیدار آینده استقلال دچار مشکل است و نمی تواند استقلال را همراهی کند به همین دلیل با وضعیتی روبرو شده است که باید منتظر بماند تا تصمیم نهایی پزشکان تیم اعلام شود تا وی برای ادامه بازی ها با شرایط مناسبی روبرو شود. پیش از این قرار بود منتظری به خط دفاعی منتقل شود اما در حال حاضر وی آماده بازی نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.