احتمال لغو بازی دوستانه ایران و اکوادور

با اعلام حمید استیلی احتمال دارد دیدار دوستانه ایران و اکوادور بعد از مسابقه با کانادا لغو شود.

احتمال لغو بازی دوستانه ایران و اکوادور

به گزارش ممتاز نیوز، تیم ملی فوتبال ایران بعد از برپایی اردوی خود در تهران راهی کانادا می‌شود تا یک مسابقه دوستانه را با این کشور در روز ۱۶ خرداد برگزار کند. بر اساس هماهنگی های انجام شده قرار است یک مسابقه دوستانه با اکوادور در روز ۲۱ خرداد نیز در دستور کار ملی‌پوشان قرار بگیرد اما حالا ممکن است برخی مسائل باعث شد تا دیدار با اکوادور برگزار نشود.

مهمترین موضوع ظاهراً محل برگزاری بازی با اکوادور است که تاکنون هیچ شهری نهایی نشده است. حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران در این خصوص گفت: « زمین باید به هر دو تیم نزدیک باشد. اگر قرار است خارج از کانادا بازی برگزار شود باید جایی برویم که هر دو تیم بتوانند به آنجا بیایند. بحث ویزا است. بحث این بود برای برگزاری مسابقه به اسپانیا برویم اما برای ما و اکوادور مقدور نیست در این زمان کم ویزای این کشور را بگیریم. حتی اگر بازی بدون تماشاگر باشد، باید جایی برویم که دو تیم بتوانند در آن بازی کنند.»

او افزود: «اکوادور به ما گفت به آمریکا بیایید و گفتیم شرایط گرفتن ویزای این کشور برای ما خیلی سخت و زمانبر است. از این تیم دعوت کردیم هرجایی که می‌توانند با ما بازی کنند. در حال حاضر استادیوم نهایی نشده است. صحبت‌های کامل درمورد بازی کردن انجام شده و هر دو طرف مایل به برگزاری این مسابقه هستند اما هنوز زمین مشخص نشده است.»

مدیر تیم ملی از تلاش فدراسیون برای پیدا کردن یک جایگزین برای اکوادور در صورت لغو این بازی خبر داد و گفت: «دنبال این هستیم که اگر بازی با اکوادور نشد، با سنگال در روزهای ۱۲ یا ۱۴ ژوئن (۲۲ یا ۲۴ خرداد) در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. وزارت خارجه در این مورد به ما کمک کرده است و ارتباط خوبی وجود دارد.»

به گفته استیلی، در صورت لغو بازی با اکوادور، ایران بعد از انجام بازی با کانادا این کشور را ترک می‌کند و برای دیدار با سنگال به تهران بر می‌گردد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.