احتمال هم تیمی شدن دل پیرو و گتوزو در سیون

بعد از آنکه جنارو گتوزو، ستاره ایتالیایی میلان بعد از جدایی از رختکن روسونری به تیم سوئیسی سیون پیوسـت، حالا این احتمال وجود دارد که این تیم در روزهای پایای بازار نقل و انتقالات تابستانی، خرید جنجالی دیگری نیز داشته باشد و این بازیکن جنجالی کسی نخواهد بود به جز الساندرو دل پیرو.

حالا، پس از مذاکرات میان مدیربرنامه های الکس دل پیرو و باشگاه سیون در تورین، این اسطوره سابق بینکونری ممکن است روانه سوئیس شده و درکنار گتوزو توپ بزند .

مهاجم کهنه کار ایتالیایی و سابق یوونتوس پس از آنکه فصل گذشته با یووه در سری آ به قهرمانی رسید، بازیکن آزاد اعلام شد و از آن پس علاقه مندان زیادی از جمله مونترال در لیگ MLS و ریورپلاته آرژانتین پیدا کرد؛ اما با این وجود همچنان یک بازیکن آزاد محسوب می شود و هنوز تیم آتی اش را برنگزیده.

با توجه به گزارشها در ایتالیا، با توجه به اهداف بلندپروازانه مسئولان سیون، ممکن است سرنوشت الکس تغییر کند و او به دیگر بازیکن مطرح ایتالیایی این تیم یعنی جنارو ایوان گتوزو بپیوندد.

باید منتظر نشست و دید با نزدیک شدن به پایان فصل نقل و انتقالات، سرانجام اسطوره باشگاه یوونتوس با کدام باشگاه برای حضور در آن به توافق خواهد رسید.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.