احتمال وقوع تخلف در فروش‌ مگان‌های عدم‌تعهد

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بعضی مستندات به طور تقریبی خبر وقوع تخلف در فروش مگان‌های اجلاس عدم‌تعهد را تایید می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،مصطفی‌ افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، دربارهٔ آخرین وضعیت پرونده فروش مگان‌های اجلاس عدم‌تعهد گفت: در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به صورت جدی پیگیری این پرونده هستیم.

وی افزود: از مسئولان وزارت صنعت خواسته‌ایم که اسناد مربوط به فروش این خودروها را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه کنند که قرار است تا پایان آبان‌ماه این اسناد به کمیسیون داده شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: البته مستندات دیگری هم به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رسیده که براساس آن علی‌الظاهر خبری که دربارهٔ وقوع تخلف در فروش مگان‌ها انتشار یافته، چندان هم بیراه نبوده است.

وی با اشاره به اینکه بعضی مستندات به طور تقریبی خبر منتشره دربارهٔ وقوع تخلف در فروش مگان‌های اجلاس عدم‌تعهد را تایید می‌کند، تصریح کرد: کمیسیون همچنان منتظر گزارش وزارت صنعت است، البته وزارت صنایع مدعی‌ است اگر تخلفی هم صورت گرفته، از جانب بخش خصوصی است اما وزارت باید بر روی بخش خصوصی نظارت می‌کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.