احتمال وقوع جنگ صلیبی در منطقه با امضاء الحاقیه بین ترکیه و رژیم صهیونیستی

۲۱اردیبهشت،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تعهد ترکیه برای کمک به رژیم صهیونیستی علیه ایران و سوریه به مانند جنگ‌های صلیبی بوده که غرب از مدت‌ها پیش به‌دنبال ایجاد آن در منطقه بوده‌اند.

محمد بهاری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به امضاء الحاقیه بین هیئت اطلاعاتی_نظامی ترکیه با مقامات رژیم جعلی صهیونیستی گفت: امضاء الحاقیه بین ترکیه و رژیم غاصب صهیونیستی برای کمک هرچه بیشتر ترکیه به این رژیم جعلی علیه سوریه و ایران اقدام بسیار نامطلوبی بوده که در صورت تحقق سبب جنگ مذهب علیه مذهب می‌شود.

وی تصریح کرد: مستکبران برای زمین‌گیر کردن اسلام از خود مسلمانان استفاده می‌کنند و این امر مصداق جنگ نرم مستکبران با همراهی کشورهای منطقه است.

این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: تعهد ترکیه برای کمک به رژیم غاصب صهیونیستی علیه ایران و سوریه به مانند جنگ‌های صلیبی بوده که غرب از مدتها پیش به‌دنبال ایجاد آن در منطقه بوده‌اند.

بهاری افزود: رژیم غاصب صهیونیستی از همان روز اول برای مبارزه با مسلمانان تشکیل شده، بنابراین بیداری جهان اسلام می‌تواند این رژیم جنایتکار را به زانو دربیاورد.

وی ادامه داد: کشورهای غربی همواره به‌دنبال جنگ مذهبی با اسلام بوده و بسیاری از کشورهای به اصطلاح مسلمان، یا در خواب غفلت می باشند یا برای استکبار مزدوری می‌کنند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: اتمام حجت سوریه نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی برای پاسخ به هرگونه تجاوز این رژیم به خاک سوریه به قدری جدی بوده که روسیه اعلام کرد، اگر حمله‌ای از جانب رژیم جنایتکار صهیونیستی به خاک سوریه صورت گیرد، این رژیم با روسیه روبرو می‌شود، به همین خاطر شاهد سفر وزیران امور خارجه آمریکا و انگلیس به روسیه هستیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.