احداث بزرگترین پارک جنوب غربی استان تهران در صالحیه

۱۸فروردین۱۳،

شهردار صالحیه از احداث بزرگترین پارک جنوب غربی استان تهران و ایجاد فضایی برای نشاط و شادابی مردم خبر داد.

اسماعیل نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: احداث این پارک یک اتفاق مهم برای مردم است، زیرا این مجموعه یک فرصت مناسب است تا شادابی و نشاط را به مردم هدیه دهیم.
نعمت زاده گفت: با واگذاری تپه های ۴۵ هکتاری واقع در این منطقه به شهرداری و پس از بررسی های به عمل آمده اکنون فاز اول این پارک اجرا شده است.
وی در ادامه افزود: بعد از برنامه ریزی و مطالعات لازم، این پارک از پیست دوچرخه سواری، باغ پرندگان و دریاچه مصنوعی و شهربازی برخوردار خواهد شد.
این مسئول با اشاره به افزایش سرانه سبز تصریح کرد: با احداث این مکان، سرانه فضای سبز برای هر فرد در شهرستان بهارستان و به ویژه شهر صالحیه چند برابر افزایش خواهد داشت.
شهردار صالحیه اذعان کرد: احداث این پارک علاوه بر اینکه برگ زرینی در خدمات این شهرداری به مردم شهرستان بهارستان محسوب می گردد که گامی بلند به سوی توسعه و آبادانی خواهد بود.
نعمت زاده در پایان از پیگیری های آقای نکو نماینده مردم شهرستان بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و اداره منابع طبیعی شهریار و استان تهران تقدیر و تشکر کرد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.