احداث شهرک صنعتی در فیروزه/ شرط رئیس جمهور برای احداث ورزشگاه

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استان خراسان رضوی، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه در جمع مردم فیروزه با اشاره به مشکلات امروز جامعه بشری اظهار داشت: یکی از مشکلات کنونی جامعه بشری آن است که یک عده علاقه مندند بدون تلاش، بدون کار، فرصت های لازم را در اختیار بگیرند، چون اهل کار نیستند و مدام دنبال فریبکاری، جنایت، اشغالگری و اشغال کشورها هستند.

وی گفت: این کشورها می خواهند به راحتی نفت کشورهای دیگر را در اختیار بگیرند و از آن برای خود استفاده کنند که نمونه آن عراق است. دیدیم که به بهانه بیرون آمدن لشکر کویت در عراق به این کشور حمله کردند.

رئیس جمهور در ادامه آبادانی کشور را امری لازم و ضروری دانست و خطاب به مردم فیروزه گفت: باید همه ما به خصوص شما مردم عزیز فیروزه دست به دست هم دهیم تا ایران را آباد کنیم.

وی در ادامه از راه اندازی بیمارستان و ورزشگاه فیروزه خبر داد و گفت: ما برای شما بیمارستان و ورزشگاه در این شهرستان می سازیم اما به شرط آنکه در این ورزشگاه بانوان و دختران این شهرستان هم حضور داشته باشند.

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به اهمیت تولید اظهار داشت: ما بنا داریم در این شهرستان شهرک صنعتی را ایجاد کنیم تا شما نیز بتوانید از آن به نحو مطلوب استفاده کنید.

وی گفت: ما در سال گذشته بودجه خوبی را به این شهرستان اختصاص داده بودیم و امسال نیز در صدد هستیم که بودجه خوبی را برای کمک به کشاورزان در نظر بگیریم.

احمدی نژاد در پایان سخنانش خبر داد: فردا مراسم کلنگ زنی تراکتور سازی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان فیروزه برگزار خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.